Friday, October 21, 2011

ujan...wktu2 cmni aku slalu dudok sorang2 at pangkin umah arwah opah..knang2 blik zaman budak2 (bru nk up)..sambil menekan button all song kt nset...itu time ramai la bdak2 yg baru balek skola..ingat mse aku skola dlu,time dlu kalo blik skola,kirenye best la dpt maen ujan...herm..sambil2 menulis belog, hah tnampak lak ank sdare aku yg sorang ni...muaz nmenye..comey cam nobita,,,haha..bebalik pada angan ku td...ingat lagi form one, kalo time gini arwah tok ngah mkn goreng pisang n kopi 'o' di ats meja..smbil ditemani rokok balut ngan lighter kricket..nmpk jer aku at laman, atok sti ckap,eshan knape kamu mndi ujan ni..nnt atok jugak yg ssh..erm..sahot aku, ujan la tok..slamber sahot atok,tu la kamu, org tua ckap, mbantah....mse tu biase la,,tgal je kasut skola jename spark tuh, terus je mcari mkanan di dapor..mse dlu aku dudok ngan opah n atok..kdang2 law ade acu,die join skaki dok umh opah..



skunk ni ujan,, aku tknang2 gak zman dlu...tp skunk da xde oph n atok..dorang da ninggal..aku pon da blaja..so,xtrase sgat suasane cam dlu..ini mase lain lak care idop aku klaw ujan..yela..an at asrama..aku slalu abes an mse ngan mmbe2,gitar n bagai2 lagi..skunk aku kt umah,ngah santai2 ngan family..huh...ary pon ujan,skunk aku nk smbung main ngan muaz..law ade mse aku story2 lagi at diari on9 aku yg xbrape nk aktif ni..wachawlu...!!!

No comments:

Post a Comment