Sunday, July 24, 2011

tolong arh ajar aku tentang blog...

blog...??? aku selalu dgr ape yg dikait kan dengan blog..tp aku xtaw lbih mndalam ape itu blog...dulunye aku selalu terdengar oleh teman2ku mengenai blog,tp aku wat bodo je..sekarang..apabile aku sendiri melihat ape yang dibuat oleh plbagai lapisan masyarakat seluruh dunia atau dalam negara mengenai blog,baru aku dapat merasa kan sesuatu yang menarik melalui diari onlini nie..tapi...aku xtaw untuk menggunakannya...nk edit background, follow membe...camne tue?? walau pun aku mempunyai blog sendiri, buatan membe ku, namun aku hanya tahu membuat catatan baru jer...so,kepade sesiape yang telah membace atau terbace artikel nie, tolong la...aku mintak sangat korang tolong aku dalam hal nie... k arh...cakap banyak2 pon tarak gune...sekarang aku ingin balik ke tempat ku menimba ilmu,iaitu di ikm lumut...huhu...jumpe lagi....

No comments:

Post a Comment