Sunday, July 31, 2011

gadis idaman saye la awak..

warh..klau ckap sal gadis,aku ni mmg jenis memilih...huhu...aku mengaku,ak jarang kapel2 ni..tp slalu menangkap cinta terhadap seseorang gadis...hahaah..klau ade pluang mmg arh aku nak yg terbaik siot...cam mak aku pesan,,'ikhsan2,klau mk cricalon bini mesti pndai memasak,bole jage kamu n hormat org tua yg pnting jge amalan idop sbagai islam'..tu la kate emak ku...cam gurlz yg dlam pic ni,,ini mmg taste aku..cun an..??aku download je kt google image..hehe..yela..da muke die cun,msti la aku terpikat..klau korang nak taw,aku ni jenis pemalu,,tmbah2 klau tgk gadis cun cam die..hehe..tapi...aku nak awek..haha...

ni lak nur fathia,huh..law dpt bini cam ni sti best an...die ni slah sorang, ciri2 gadis idamanku...hehe..tp ssh nk dpt awek cmni...haha..korang.......cmne ek nk dpt awek...???
KEBUNTUAN...!!

1 comment: