Monday, August 1, 2011

kenali siape ikhsan aziz...erksan la tu...

pada tanggal 2.12.1992  aku dilahirkan di hospital batu gajah perak..sejak silahirkan,aku ni idop sderhane je..maklum la,org kampung la dikatekan..sjk kecil aku dibesarkan oleh arwah nenek dan arwah atok ku..oleh kerane mak n abah cbok keje,mereka la yg mnjage ku...taun 1999 aku memulakan zaman persekolahanku di sk toh indera wangsa  ahmad,juge di batu gajah..di skola tu,pelbagai peristiwa yang tlah ku lalui..apabile aku menduduki upsr,aku dpt 1a 2b 1c n1d..huh..dgn kputusan tu,aku berase kecewe..bab spupu aku sumenye mndpt kputusan cemerlang...maklum la aku ni ske ponteng skola...haha...setelah itu,aku menyambung zaman persekolahan ku di peringkat mengah di smk toh indera wangsa ahmad BATU GAJAH perak...kat cni,lbih byk setan yg ku kenali...haha...kputusan ku dsi bole than la an..haha...skrg aku blaja at IKM LUMUT dlm bidang kimpalan....aku ni jenis pelik skit..yela..korang pon leh tgk an  ape yg aku wat at dlam pic ni...hehe...ni aku ngah borink la ni..ok la guys..smpai dcini la aku nk cetory..nk g kdai jap...beli pensil...kih3...
aku single taw..haha...(tetibe jer).....!!!salam...

No comments:

Post a Comment