Wednesday, August 10, 2011

harhhhhh..xpuase erk...










 di hari yg panas aku berjalan menuju ke bengkel....warh,,dlam fikiranku.,, 'ini klau kne nasi ayam besh nih..' hehe...dalam hari kpanasan yg terik,sewaktu melalui kwasan rumah warden, aku terlihat dua org hamba Allah yg sdang melayani kerenah warden yg tidak kurang masuk airnye...hehe...aku pon meneruskan perjalanan ku..numu,selangkah demi selangkah ku bergerak dgr suare kasar warden yg berkate 'korang ni xpose ye?? ni knape ade nasi mamak ni..siap ade teh o ais lagi'....huh...terkedu aku...!!!
rupe2nye adegan yg aku tgk tu bkn sekadar bualan kosong,rupenye ade udang d sebalik batu..hehe..KANTOI..!!! memalukan apabila dak2 yg lbih senior dariku tidak menunaikan rukun islam ke 3 tu..MASYAALLAH....yg peliknye,muke baik2...nsib baek xde pompuan kt kwasan tu....rugi arh nsi yg dorang beli tuh...hehe...jam menunjukkan 2.15 ptg,aku pon bingkas gerak utk ke bengkel....moga2 aku tidak tewas dgn nafsuku...nnt2,aku akn citer an lagi story2 yg menarik yg aku lalui spnjanng mase...insyallah...selamat menyambut ramadhan al mubarak...

No comments:

Post a Comment